Intresse av gratisfotografering?

Modell: Emma  Smink och styling: Jag Fotograf: Emelie
Modell: Josefin Smink och styling: Jag Fotograf: Emelie

Just nu kollar Emelie om det är någon som skulle vara intresserad av att bli fotograferad (GRATIS). Det är inte säkert att det skulle gå att genomföra men hon vill se om det finns ett intresse. Isåfall skulle det innebära fotografering av Emelie samt smink och styling av mig.
Finns det någon som tycker det låter roligt så är det bara skriva antingen här eller på Emelies blogg

Kommentarer
Postat av: patricia

jag skulle kunna tänka mig att ställa upp :D puss <333

2010-01-10 @ 11:59:43
URL: http://patriciapettersson.devote.se
Postat av: Emma

gör de gärna igen (A)

2010-01-10 @ 14:20:29
Postat av: Emelie

hoppas att det går att fixa nu då :D

2010-01-24 @ 14:55:44
URL: http://myfashion.devote.se
Postat av: Emma

Jag vill gärna! :)

2010-04-16 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0